Another shot from my US trip: this was at Bridgeport reservoir. Since tioga pass of Yosemite was still closed we had to take sonora pass, so we arrived at bridgeport reservoir in the late afternoon. Just in time to get to a campground, prepare dinner and enjoy the sunset. That was also the coldest night in the US we had.

Nochmals ein Foto von meiner USA-Reise: diesmal beim Bridgeport reservoir. Der Tioga-Pass aus dem Yosemite war noch geschlossen, deswegen haben wir den Sonora-Pass nördlich davon genommen. Bei Bridgeport waren wir genau passend für das Abendessen und zum Suchen nach einem Campground. Der Sonnenuntergang war sehr malerisch, der Campground hatte das schönste Bad von allen - die Nacht war dafür sehr kalt, so dass wir die Heizung anmachen mussten.

Dusk sky at bridgeport reservoir

Dusk sky at bridgeport reservoir / Wolken bei Sonnenuntergang

(yesterday I did not have time to update my photoblog…)